Post by wawabaraci on Feb 20, 2022 20:44:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange punkter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
Det er veldig gøy og tidkrevende. Kun én ting blir kundene fort sinte. pleeeaaasssse fikse
Jeg elsker spillet fordi det er veldig utfordrende, den neste restauranten min flytter seg ikke på 5 dager nå, du må oppdatere spillet ditt, har ventet på at neste restaurant skal komme opp
Du må ha energi for å spille. Selv om du vinner en lwvel går du ikke videre uten å bruke 5 poeng mot energi. Hvert nivå krever energi som er verdt 5 poeng. Vel, hvis du går tom for å fylle på, koster det 30 edelstener. Og øker med 30 hver gang du vil fylle på energi for å spille. Ja, du får edelstener, men etter en stund går du tom og da... du må betale. Ikke gratis som annonsert.
Extreme Car Driving Simulator Kilpa-ajo prd
det er grusomt, dyrt og juksere! Jeg vil ha de riktige likes, platene eller myntene, og fortsatt er meldingen, legg til en booster. Latterlig.
Jeg likte det først. Men innså raskt at dette spillet er rettet til å få deg til å kjøpe pakker for å komme videre jo lenger du kommer. Jeg får utfordringen med det hele, men på et tidspunkt ble det umulig. Skjermen ville fryse, eller når jeg prøvde å klikke på elementer veldig raskt, ville jeg ikke rokke. Nå har jeg fullført dem alle, og jeg venter på å gå til neste nivå. står det under konstruksjon.
Dette spillet er OK - det er morsomt til du trenger oppgraderingene og nivåene blir for vanskelige å bruke uten dem, så du må fortsette å spille de små nivåene flere ganger for å få en oppgradering. Ikke veldig bra for et gratis spill.
Elsker spillet, jeg gir deg tre stjerner fordi når jeg alltid passerer vanskelige nivåer for å få spesielle belønninger, men jeg kan ikke passere dem når jeg mister spesielle belønninger og liv ved å vente 4/2 timer i mer enn 50 liv på å spille alle nivåer, når vennegjengen vår prøver å få belønning av liv på å gå tilbake for å spille dette spillet, men det er veldig irriterende å gjøre nivåene om igjen.
Morsomt spill, men jeg misliker det faktum at selv når du fullfører et nivå, mister du fortsatt liv/energi.
utvikle spillet uten å bruke data ... og tidsbegrensning ... deres er tidsbegrensning 25 minutter vi kan ikke vente i 25 minutter så fjern tidsbegrensningen ...
Cooking Joy 2 Simulátory brrz
Cooking Joy 2 Simulacije owis
Jeg elsker dette spillet ga det 5 stjerner Jeg skulle ønske du kunne lagre fremgangen din til Facebook eller noe sånt akkurat som andre spill gjør annet enn at jeg er fornøyd med spillet
Jeg elsker dette spillet, men grunnen til en stjernevurdering er når jeg spiller dette spillet etter tjue minutter, starter nettbrettet på nytt. Jeg har tømt cachen avinstallert og installert på nytt, men det skjer fortsatt. Nettbrettet mitt er ganske nytt og kjører den nyeste Android. Jeg vet ikke hva problemet er, men jeg må kanskje avinstallere permanent.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg har fullført alle nivåene og venter fortsatt på resten.Vennligst gi meg beskjed hvis du ikke vil ta med flere nivåer, så jeg kan slette det.
Kom ikke så langt før jeg avinstallerte. Jeg bruker en pekepenn som fungerer opp til punktet av en runde som starter, og deretter er den deaktivert og vil ikke velge noe på skjermen. Før du sier at det er pekepennen, fungerer den gjennom alt annet: å velge nivå, lukke annonser, kjøpe oppgraderinger osv.
Jeg liker spillet veldig godt! Jeg ville gitt den 5 stjerner, men det er nivåer som er umulig å passere med mindre du har de anbefalte boostene. Du kan få boostene ved å bruke juveler til å kjøpe dem, men du går vanligvis raskt tom for juvelene. Det tar å se flere videoer over noen dager for å gjenoppbygge juvelene for å få nok til å få boostet. Hvis du ikke vil vente, må du kjøpe dem kontant. Det er det eneste som har frustrert meg med spillet.
Det er et morsomt spill, men jeg har lagt merke til at det ikke er flere oppdateringer, og jeg har nådd slutten og det står kommer snart, men jeg ser fra resten av anmeldelsene at det har sagt dette en stund, så jeg avinstallerer det var gøy.
Spillet var morsomt og litt avhengighetsskapende helt til jeg nådde et nivå der det har stått "neste restaurant er under konstruksjon" i ca 2...kanskje 3 måneder nå. Det er litt frustrerende på dette tidspunktet. Vurderer sterkt å slette spillet og finne et mer gjennomført og bedre gjennomtenkt spill å spille.
dette spillet er kjempebra, men reklamen som dukker opp hele tiden er så irriterende. 😡
flott spill, men det faktum at du mister et fullt liv selv når du passerer nivået er latterlig, så i utgangspunktet kan jeg spille 5 spill og passere alle 5 nivåene, men kan ikke spille mer før tiden har gått for å fylle på igjen smh. fiks det, og det ville være et 5-stjerners spill
sletter dette spillet på grunn av at energien din tar slutt ganske raskt. gikk for å bruke diamanter for å fylle på og voila... fullt liv... gikk tom i løpet av neste minutt... gikk til å bruke diamanter igjen og forventet at det skulle være samme mengde... det doblet seg. hater det og føler meg lurt. hvorfor mister jeg energi hvis jeg bestod runden også? du må endre dette. bør ikke bruke eller miste energi hvis du passerer scenen!!!!!!!
ELSKER spillet ... MEN ... jeg liker ikke det faktum at du bare kan lage 1 varm hovedrett om gangen. det ville være fint å kunne kjøpe opptil 3 tallerkener som thd juice
Jeg liker dette spillet, skulle ønske det ikke tok energien som det gjør! Når jeg først begynner å spille den, bruker jeg energien min og må vente til den er gjenopprettet!
Morsomt spill, men nivåene er vanskelige og det tar evigheter å få diamanter.
Veldig misfornøyd på grunn av at spillet sier at nytt spill kommer snart og ingenting skjer om et år... Hvorfor sletter du ikke dette spillet hvis du ikke skal legge til flere restauranter!!!!
du må trykke på rare steder for å få varene som forårsaker forsinkelser og frustrasjon. godt konsept, men ikke bra spill
Morsomt spill, men jeg var som 20 nivåer inne i det da det akkurat startet på nytt fra nummer 1... opprørende! hater også hvordan du må vente en viss tid for å få flere liv etter at dine nåværende liv er bruk *oppdatering..... Jeg var på nivå 19 da det startet over til nivå 1.. og ja, jeg stengte spill og start på nytt og fortsatt på nivå 1.. Jeg startet også nettbrettet på nytt og fortsatt nivå 1.. Jeg har fornuft startet på nytt og kom til nivå 20, forhåpentligvis vil det ikke starte på nytt denne gangen, eller jeg må avinstallere.
Bruk for mye lightening for å spille, nivå blir vanskelig, kan ikke tjene nok gjenstand med mindre du kjøper
Dette spillet er ganske bra, men nivå 54 er veldig vanskelig å fullføre jeg har brukt i omtrent en måned for å fullføre nivå 54, men fortsatt på det
For vanskelig, når du kommer deg gjennom noen få nivåer er det hovedsakelig bare reklame. Veldig kjedelig.
Jeg liker spillet veldig godt, men du mister livet for fort. Jeg liker å spille kontinuerlig. Å vente på at liv skal gjenopprettes er en game changer.
Cooking Joy 2 உருவகப்படுத்துதல் xbq
Dette spillet blir bare bedre. Jeg har spilt originalen, og jeg spiller cooking joy 2 side om side. Jeg synes de er både utfordrende og en fin måte å fordrive tiden på. så langt, ingen feil. Og spillet er jevnt. Jeg liker det faktum at annonsene vises, og du kan spille dem umiddelbart før du bestemmer deg for om du vil installere dem eller ikke! Og dette er min beste måte å bli kjent med de nye spillene jeg kanskje vil prøve. Godt jobba!!