Post by alsaudisasa on Feb 17, 2022 13:07:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Play Together ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Play Together IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet kolikot hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Play Together 2022 version ▞▞▞
Hyvä peli, mutta todella kallis. Tyttäreni rakastaa peliä, mutta lopettaa sen, koska se maksaa niin paljon kaikesta.
Toivon, että tulevaisuudessa mukautatte vr- ja ar-konseptia ja luotte tämän pelin uudelleen jotain hämmästyttävämpää, mutta sama kaupunki, suunnittelu ja konsepti. Vähän kuin puolirealistinen, mutta sama sarjakuvamainen muotoilu arissa ja vr:ssä.
Annoin 2 tähteä, kun sain krokotiilin kiinni, olin erittäin iloinen, että sain sen, mutta hahmo sanoi (mitä, rivi katkesi!) miksiyyyyyyyyyyyyyy 😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔
Viive ja paljon bugeja ilmestyy nyt. Ja ole hyvä ja bannaa huijarit. Näet helposti obby-kilpailun tulostaulukosta. He saivat juuri Lvl 200 0,01 sekunnissa.
Tämä on upea peli! Hieman kalliit vaatteet, mutta se on paras peli Google Play -kaupassa
Play Together פנאי csks
Pidän pelistä, mutta toivon, että siellä olisi enemmän tavaraa ja asiat olisivat halpoja
Kamala kamala kamala sovelluksessa on liikaa tallennustilaa ja siinä on liikaa häiriöitä kaikki on niin kallista ja peli on erittäin hidas, ei suositella ollenkaan!!! f!@#k peli!!!
He eivät pysty saamaan lisää käyttäjiä peliin, ehkä he aikovat vain ansaita rahaa, minkä vuoksi he jalokivet ovat kalliita ja he eivät voi korjata häntä pelivirheitä aina peli oli kertonut minulle sulje sovellus tai odota mikä tämä on ja päivityksen jälkeen peli oli aina potkaisi minut ulos, kun avasin sen, pelaan vain 10 minuuttia ja he olivat potkineet minua 3 kertaa opps, jos et pysty käsittelemään useampia käyttäjiä, voit poistaa pelisi playstoresta, he ovat kurja, tiedän sen...mutta luulen, että he korjaavat pelin bugeja ehkä tulevaisuudessa
Peli oli täydellinen. Mutta mainokset ovat pahimpia. Sitä ei voi ohittaa tai sulkea, se on aina jumissa, jotta voin jatkaa peliä.
Rakastan tätä peliä niin paljon, mutta syy miksi annoin sille 4 tähteä johtuu vain siitä, että huonekalut ja vaatteet ovat niin kalliita, myös kuljetus, se on hyvä peli, mutta mielestäni heidän pitäisi lisätä uusia talovaihtoehtoja, jotta peli olisi parempi.
Niin hyvä peli! Kaikki on mukavaa tässä pelissä, mutta yksi asia saa työn tuottamaan meille helmiä tai enemmän tähtiä, koska sitä on vaikea ansaita! Ja koska en ole pelaaja, hän käyttää oikeaa rahaa saadakseen lisää helmiä! 😭😔😭
Minä rakastan tätä peliä! Se on askel pk xd:stä ylöspäin, vaikka toivoisinkin, että myymälän tavarat olisivat hankittavissa ilman kultaharkkoja. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, suosittelen
Roskapeli ei pääse peliin vain heittämällä minut aloitusnäyttöön. Inhoan sitä nyt, kun ajattelen asennuksen poistamista🤬🤬🤬🤬🤬💜
Rakastan rhis-peliä. Mutta voitteko vaihtaa leikkimistä yhdessä, kuten voisimme perustaa perheen ja muuttaa huonekalujen ja auton väriä. Voitteko tehdä sen leikkiessään yhdessä ja voitteko tehdä leikkipaikan, jotta voimme liukua ja keinua. ja olisin iloinen, jos laittaisitte adoptiokeskuksen peliin. voitko laittaa ne asiat ja leikkiä yhdessä
Pelissä, joka on suunnattu lapsille, ette tee tarpeeksi suojellaksesi nuorempia pelaajia peikoilta, verkkoväkivallalta ja myrkyllisyydeltä. Ensimmäinen ominaisuus, joka on poistettava, on mahdollisuus antaa muiden lähettää sinulle vapaasti viestiä. Päivitän arvosteluani uuden päivityksen jälkeen: yksi tähti poistettu, koska pelin suorituskyky huononee jokaisen uuden päivityksen myötä. Ja viimeisimmän joulupäivityksen jälkeen peli kaatui, kun muokkaan hahmoa.
Hei, halusin sanoa, että tämä peli on niin siisti ja pidän siitä todella... mutta voitko korjata viiveen? Joka kerta kun yritän pelata tätä peliä, se vain potkaisee minut pois pelistä ja sano: "Tämä sovellus pysähtyy, yritä myöhemmin" ja tämä vaikuttaa minuun kuin 14. päivää. joten voitko yrittää korjata viive? En todellakaan halua poistaa tätä peliä..
Mitä vikaa tässä pelissä on viime aikoina?! Se pahenee. Korjaa tämä mahdollisimman nopeasti! Pidän enemmän edellisestä päivityksestä. Ja korjaa luonteen ja lemmikin halu takaisin. Haluan kasvattaa lemmikkiäni aivan kuten ennenkin tuhlaamatta tähtiä ja helmiä. Voitko tehdä ainakin vaihtoehtoja tälle? Kasvata lemmikki, joka seuraa meitä korvaamattomana, ja kasvata lemmikki kotona tähtien ja helmien kera.
Play Together Casual cta
Tämä on kaikkien aikojen paras peli, toivottavasti nautit siitä ilman mainoksia, mutta se on hieman nirso Internetin kanssa, silti se on paras peli, jota olen koskaan pelannut ja toivottavasti lataat sen🙂
Se oli mukava peli, mutta syy miksi latasin pelin, koska haluan pelata ystäväni kanssa, mutta kun ladattiin peli, se asetti meidät eri palvelimille. Minä olen Euroopassa ja hän Aasiassa. Toivon, että peli voisi korjata tämän, jotta voin kokea peliä enemmän ystäväni kanssa. 😢😔😭
Tämä peli on melko hyvä, mutta ensin annat 400 tai 700 jalokiveä, nyt annat 10 tai 20 jalokiveä
Pidän siitä paljon, mutta lemmikki kun astun sisään, en voi paeta tai mennä seuraavalle riville.
Korjaa avautuvassa laatikossa oleva virhe. Melkein joka kerta kun haluan avata avaruusankkalaatikon tai jopa normaalin laatikon, se näytti minulle tyhjän tilan, enkä voinut avata palkintoani. Korjaa tämä joko silloin, kun et avaa laatikkoa löytääksesi sen postilaatikostasi tai jos et itse avannut laatikkoa, jotta sinulla on mahdollisuus avata se uudelleen.
peli oli hyvä - mutta tässä pelissä käytettiin paljon verkkoa - päivitysongelma
𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 ... 𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚎𝚗𝚊 ?? 𝚆𝚒𝚝𝚑 2 𝚙𝚕𝚊𝚢🎚 𝚆𝚒𝚝𝚑 4 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚛...
todella huono, koska he eivät antaneet minun hypätä lasisillan sisään ja punainen vaaleanvihreä valo, nukke tappoi minut, kun se oli vihreä valo, en suosittele tätä sovellusta, jos sinulla on viivästynyt laite, korjaa tämä virhe
Sikäli kuin nautin tästä pelistä, olisin iloinen, jos he korjaavat kirjautumisen yhteydessä esiin tulevan virheen, tapahtui väliaikainen virhe, se on niin ärsyttävää.
Tämä peli on niin siisti, mutta haluaisin, jos saisin ilmaisia keittiövälineitä aloittelijoille* koska meidän pitäisi ansaita paljon rahaa ostaaksemme keittiövälineitä
Tämä peli on hyvä grafiikka on todella super, mutta tämä päivitys ei voi päivittää peliä pls korjata bugi
Mahtava peli, minulla ei ole sanoja sille, erittäin hyvä, mutta pyydän vähän päivitystä vaatteisiin ja päivittäiseen palkkioon
Play Together Santai poye
Pidän tästä sovelluksesta, mutta joskus se sanoo, että se puhdistaa sovelluksen 3 tuntia sen jälkeen, kun olemme voineet pelata
Tämä peli on erittäin hämmästyttävä. En tiedä miksi ihmiset sanovat "Tämä peli on tylsää". Arvostan todella tiimiäsi. Joten, minä, tein tavoitteeni: minun on saavutettava 10 000 tähteä, sydäntä. Haluan ihmisten tekevän sellaisen tavoitteen. Ja taloista, rakastan kaikkia taloja. Haluan vain takapihan taloillemme. Ole hyvä ja tee ovi päästäksesi takapihalle. Ja taulut tarkoitan kuten, joille kirjoitamme liitutaulu. Taulut ovat hyvin epäselviä, emmekä näe ihmisten kirjoitusta. Ja kun menemme sen lähelle, se vain lähentää sitä.
Pidin tästä pelistä ennen, mutta nyt se on aina jäähtynyt ja erittäin mahdoton pelata suurimman osan ajasta, näyttö tärisee ja poistaa sovelluksen
Tämä peli on vain mieleenpainuva!! Armeijana käynti BT21-myymälässä oli aivan mahtavaa...👏 Ja löysin monia armeijoita ja vilkkuja. Joten olen erittäin vaikuttunut tästä pelistä.....😊😊
Rakastan rakkautta. Rakastan peliäsi, mutta emmekö saa ihmiset käymään muiden ihmisten läpi 😕 ja voimmeko saada tuotteita halvemmalla 🤔
Tämä peli on hauska, mutta se viivästyy, kun pelaan ystävieni kanssa😆
Play Together Santai gady
Kun päivitin pelin, huomasin, että pelin sanat katoavat jatkuvasti. Melkein kaikki sanat katoavat. Huomasin myös sovelluksen päivityksen jälkeen, että pelissä on niin paljon bugeja. Ole hyvä ja korjaa tämä. Käynnistän jopa puhelimeni uudelleen monta kertaa, mutta en silti näe sanoja. Toivottavasti huomaat tämän arvostelun.
Se on melko mukava, mutta se ei latautunut joskus, kun oli myös verkko, mutta sitten se oli mukava ja siisti
Huonoin peli koskaan väärennettyjen verkko-ongelmien takia bluddy hellllllllllllllllll 1 tunnin kuluttua yritän kirjautua sisään, mutta mitään ei tapahtunut, vaikka verkkoni on nopea ja toimii hyvin
Pidän tästä pelistä todella paljon vaatteita taloja ja minipelejä kaikki on täydellistä, mutta minulla on yksi ongelma se on minipelit minipelit ovat erittäin vaikeita on niin vaikeita olen minä noob mutta se ei ole en ole noob helppoa minipelit sinä korjaat sen Annan sinulle 5 tähteä, mitä et halua korjata, koska et halua antaa kolikoita😒
Se ei toimi enää, se ei anna minun päästä kotiini, se ei anna minun pitää kotijuhlia, se on erittäin viivästynyt ja hämärä, saan jatkuvasti peruslemmikkejä riippumatta siitä kuinka paljon maksan niistä tai kuinka monta ostan , mutta minua ärsyttää eniten se, että en voi mennä kotiini, se sanoo jatkuvasti virhettä ja tiedän, että muut pelaajat käyvät läpi samaa
Rakastan tätä peliä ja haluan kertoa sinulle, että voit pukea hahmosi milloin tahansa, ostaa asioita, voit ystävystyä kenen kanssa haluat ja voit tehdä siitä oikean elämän. Haluan sanoa kehittäjälle, että lisää lääkkeitä ja tee sairaalasta isompi, ja lääkärin tulee olla ystävällinen, ja viimeinen asia, jonka haluan sanoa, on lisätä sairaalaan lisää huoneita, kun teet sitä suuremmaksi, nämä ovat päivitykset. Lataa se, jos siinä on ongelmia, kerro siitä kehittäjälle. Paljon rakkautta, Afnan
Todella mahtava peli. Rakastan ehdottomasti sen ilmaista pelityyliä. Rahan kerääminen vie kuitenkin aikaa tavaroiden ostamiseen, mikä on kuitenkin valtava haittapuoli, jos et voi todella personoida itseäsi tai kotiasi. Mutta kaiken kaikkiaan hieno peli.
Hei, pelaakaa yhdessä Rakastan tätä peliä paljon, joten annoin sille 5 tähteä mutta yksi asia, joka puuttuu, on äänichat plz lisää se, mutta ilmaiseksi hei
Vannon, että rakastin peliä, mutta jos se pyytäisi vähemmän päivityksiä, antaisin sille ehdottomasti 5 tähteä, ja siinä täytyy olla mikrofoni ystävien kanssa puhumista varten, sen täytyy olla melko helppoa puhua kuin kirjoittaa. Toivottavasti ymmärrät sen ja työskentelet sen eteen. Kiitos 😊😊😊😁😁
Paras sovellus koskaan voimme tehdä kaiken!!!! Olen pahoillani ensin, kun en tiennyt kuinka pelata, joten kirjoitin tämän, olen todella todella todella pahoillani!! Mutta on ongelma, se sanoo minun päivittävän sen, mutta Play-kaupassa tai Google Playsissa ei ole päivityspainiketta!
Mahtava peli! On parempi, jos lisäät kouluun lisää aktiviteetteja, esimerkiksi: musiikkipeli, koska siellä on musiikkihuone, mutta ei musiikkipeliä ja kuntosali. Siinä kaikki, mitä haluan ehdottaa, toivottavasti pystyt täyttämään tämän pyynnön!
Hei pelaa yhdessä tämä peli on mahtava, mutta kun pääset peliin, nämä siniset tavarat joutuvat leukaani ja jalkoihini ja käteeni, korjaa se!
Ärsyttää kun typerä peli ei toimi kun painaa päivitä niin tulee vaan toista😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😘😠
Hole.io Spillehall ewos