Post by alsaudisasa on Feb 17, 2022 12:47:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Botworld Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Botworld Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Botworld Adventure 2022 version ▞▞▞
Botworld Adventure भूमिका निभाना hesd
Spelet är trevligt och roligt men efter bara 2 dagar fryser det på laddningsskärmen.
Botworld Adventure Igranje vlog ilq
Botworld Adventure Juegos de rol layq
Object Hunt Casual azfx
Balanseringen i det här spelet är fruktansvärd. Slutspel och heroiska farozoner är skräp. Du kommer att mala in i glömska och aldrig nå maxnivån. Definitivt P2W.
inte betala för att vinna, väldigt roligt spel, slåss är ganska begränsat
utvecklingen är galet långsam efter att ha nått nivå 10. kräver i princip slipning för att få guld för att köpa uppgraderingsdelar från butiken.
Det krävs ett väldigt, väldigt bra spel för att jag ska ta mig an att skriva en recension. Det här är ett av dessa spel. Mängden tid som har lagts ner på det här spelet får mig att tänka på att det är gratis. Annonserna är inte påträngande alls och helt och hållet ditt val om du tittar på dem eller inte. Historien är rolig, uppgradering av bots är givande och känns inte grinig, NPC:erna är roliga och minnesvärda, de dagliga uppdragen hittills har inte känts repetitiva. Det finns några nackdelar som jag skulle vilja nämna men jag är vid gränsen för ord.
coolt spel
På den första ön går spelet smidigt utan problem alls, men när du går till nästa ö blir spelet plötsligt laggigt. vad är det med det? ibland kan jag inte ens passera laddningsskärmen på grund av fördröjningen. Jag måste starta om min telefon varje gång. Min telefon kan köra pubg och cod på max grafik men av någon anledning kan inte min telefon köra det här spelet. Snälla fixa det här, jag vill verkligen ge det här spelet en chans för jag tycker att det är roligt.
Ok så det här spelet är f__king fantastiskt. Jag är helt hooked , massor av olika bots , intressant fånig (på ett bra sätt) story line , det är superkul och jag har inte spenderat en krona . Jag kommer att köpa stridspasset snart, om du gillar en enklare men komplex rpg, det är superkul, ladda ner!
Varje gång jag öppnar den fördröjer den min telefon och spelet fungerar inte
inget automatiskt val för bästa objekt/färdighet
Älskade spelet. Men jag gick för att spela det, och det har fastnat på laddningsskärmen till 100%. Ingen utveckling utöver det. Jag har rensat cachen, tvångsstoppat appen, startat om min telefon och slutligen avinstallerat och sedan installerat om. Jag ändrar betyget när jag kan spela det här fantastiska spelet igen
spelet kraschar ofta men fortfarande bra
flerspelarläge är ett måste
Spelet är bra allt bra men grafiken är väldigt väldigt låg
Kul tills du kommer till lol 20, sedan blir du missmatchad varje strid med personer med lvl 25 hela lag. Det är uppenbart att f2p-spelare inte matchar varandra för att frustrera oss att betala, vilket skulle vara bra, om det här spelet inte krävde att du tittade på ungefär 6 videos var 20:e minut för att kunna spela konsekvent. Var antingen f2p eller p2w, låtsas inte vara rättvis genom att ge alla annonser och matcha sedan lågnivå f2p-spelare med människor som det är omöjligt att slå.
Utmärkt! Underbar mekanik, berättelse och gameplay! Älskar det!
Väldigt kul, mycket äventyr väntar efter handledningen. kräver lite strategi för att placera robotarna. Att odla klipp för att uppgradera robotarna är väldigt spännande även om energin begränsar dina framsteg. Multiplayer är bara på arenan så det hade varit bättre att göra det multiplayer så många interaktioner med andra kommer att hända och det kommer att bli ännu roligare. Skulle rekommendera andra att spela detta tillsammans om det finns ett flerspelarläge i framtiden
Förbättrade mitt betyg. Och eftersom google inte återspeglar min uppdaterade recension och är trött på att skriva om, lämnar jag det här istället.
Det här är mobilspelet jag letade efter. Otroligt roligt, lätt att förstå och avancera, inga energibegränsningar, ingen betalvägg, inga annonser (såvida du inte vill titta på dem för extra belöningar). Det här är det absolut bästa mobilspelet jag har spelat. Om du spelade gameboy-pokemon och gillade det så kommer du att njuta av att spela Botworld!
Varför valde du en av de första killarna som blev så väl omtalad. Spelade bokstavligen ikapp eftersom jag inte tog baggen
Fantastiskt spel men behöver mer förbättring om kartplatsen och det fria utseendet
Ett av de coolaste mobilspelen jag någonsin sett) Cool design, intressant gameplay, bra plundrare-battler
Konceptet med detta spel är mycket intressant och välgjort. Det skulle vara bra om det gjordes till en MMORPG, tyvärr är det bara ett enspelarspel. Arenan är väldigt tråkig, behöver fler PVP-lägen och en topplista. Förmågan säkring är mycket dålig, om vi smälter 3 stycken, kommer det att producera olika färdigheter utan föregående information. De flesta förmågor blir värdelösa efter att ha smälts samman. Exempel, en gift förmågor blir en väggbarriär efter säkring, det är inte vettigt! det borde fortfarande handla om gift!
Trevligt spel, även om du får slut på roliga saker att göra snabbt, bör du helst ha cirka 1,5 timmar för det här spelet dagligen, men helst bör du inte ha 1,5 timmar att slösa på ett spel. Spelet är ofta ganska orättvist mot spelaren, och det finns massor av buggar som att förmågor inte gäller om du använder dem för tidigt, eller att fastna i vildmarkerna på grund av något fånigt maskopi. Jag skulle gärna lägga lite pengar på spelet om nya saker läggs till och spelet inte skulle vara 90% grind att vinna
Hur ändrar jag mitt parti på Android, jag kan inte flytta något efter att jag fyllt det med de första du får? Bra spel kan bara inte spela rn snälla svara med något jag saknar
1.) Verkar inte löna sig att spela 2.) Grafik och verktyg är välbyggda 3.) Anständig story 4.) Förmåga att roama fritt 5.) Massor av action / engagemang. 5.) Massor av uppgraderingar / förmågor. Jag gav den 5 stjärnor av dessa skäl.
Det här är så fint! Fin grafik. Det bästa är att det fungerar både offline och online.
Jag har inte fastnat för ett mobilspel på ett par år känns det som. Inte säker på varför men Botworld har definitivt ändrat det. Jag kan inte sluta! Den har precis tillräckligt med byteslipning för att få mig att vilja fortsätta spela men inte så mycket att det är tråkigt. Det finns massor av strategier i hur du använder dina bots så det kommer att fortsätta att försöka förbättra dig. Och det finns ett automatiskt stridsläge så att du fortfarande kan göra framsteg under den här tiden när du inte riktigt kan fokusera 100 %, som när du borde jobba
ganska bra spel, inte min favorit, men jag betygsätter det för folk som gillar det här.
Detta är ytterligare en anledning att nörda mindre
Jag betygsatte det här spelet 5 förra gången eftersom det är ett väldigt unikt och fantastiskt spel, men eftersom det alltid kraschar kan jag inte spela det när jag är online kan jag inte få belöningar från arenan för när jag försöker slåss i arenan så kraschar spelet jag hoppas verkligen att utvecklarna gör något åt Det
Riktigt roligt att spela det här spelet. Men uppdragen är begränsade.